DetDuInteVisste <3

2012-07-06
17:06:31

Födelsedag! ♥
Jaha denna dag börjar med att morsan väcker en vid nio med frukost på sängen och några presenter. jiho idag blev man 14 asså jätte kul -.- kommer bli värsta retad i 1 helt jävla år men man får väl stå ut med det haha. man har ju alla fall underbara vänner som kommer på ens fördelsedag och grattar en + att mandiz och älskling gav mig presenter.. kommer bilder vad jag fick :) jaja sen efter frukost så åkte man å köpte nya skor på byn och sen jordgubbar köpta .. efter det blev det ica en sväng sen drog man hemmåt å då stog det en moped utan för å vilken snygging var det inte som kom då,, haha jo min ;) sen kom jeppe och mandiz, sen jejje å bettan, sen rasmus och nu kom anders-mamma och så blire fika, jocke är i verkstan men kommer sen.. :) nu ska jag vara social! PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: