DetDuInteVisste <3

2012-07-01
14:06:06

The Kristet Utseende
Asså ska jag vara seriös nu så tycker jag att sverige har blivit jävligt bekväma, en lite förkyldning och man måste ha nån jävla pencillin.. haha och mat dygnet runt och bla bla... trolol, man får inte lyssna på vilken musik man vill, men varför gör man sån musik då och sen klagar dom på hur man klär sig, man ba WTF vrf säljer dom sådana kläder då liksom, alla har vi olika åsikter visst, men klaga inte då om nån vill se ut som den vill, det är ju dens ensak liksom. Man får inte ens säga vad som helst för det kan vara kränkande, visst jag fattar det där med peddon och sådana som kan kränka tjejer eller killar på olämpliga sätt men andra saker, man kan ha sina åsikter man kanske inte behöver skriva det på fb men man behöver inte bli dömd för att man sagt något. Jaja ville bara få ur mig det typ haha, jag har lite tråkigt men ska städa trapp huset nu så ni får ha det skojj, har druckit en energidryck så borde ha lite energi för att göra det. Sen ska jag ner till Lizette och träffa hundarna jag ska ta hand om i slutet på Juli sen. Betalt skal till min samsung som ska hämtas ut nu i veckan :) fan nu liknar livet någonting bra känns det som. men nu ska jag sluta skriva för ingen orkar väl läsa så här långt så puss puss!   ♥
 
Denna sötnos har jag nu också träffat och han är jätte snäll och det var jätte kul att träffa han! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: