DetDuInteVisste <3

2012-06-08
20:35:55

2012-06-08 ♥
6 månader och 30 dagar med underbaraste snyggingen idag då! :D haha vi har det väl underbart eller vad? jadå synd bara att han inte svängde förbi här idag, jag saknar han ju.. menmen hoppas han kan komma innan 23 för jag vill pussa på min pojk som stått ut med mig i hela 7 månader hihi. fikat och firat marcus på hans student dag och det var riktigt trevligt. hoppas bloggen fortsätter att hålla sig uppdaterad.. haha det får väl jag se till alla fall. nu ska jag se om jag kommer på nått att göra annars blire att käka å sen nörda film å lägga sig sen för det är ju ingen som vill hitt på nått i alla fall :/ föresten så har jag ny frilla alla fall, ny i hela håret faktiskt om man ska ta i detaljer :)
det får duga så länge så kommer bättre och finare bilder nån annan dag som är redigerade också!
PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: