DetDuInteVisste <3

2012-06-16
15:35:26

Avslut.
Åh, min lilla älsklingen, nu har du slutat 9:an och jag kommer fan inte klara av det utan dig. Det är du som har fått mig att orka gå till skolan och hur kommer det gå nu då.. fyfan kan inte ens tänka på en dag utan dig. Jag älskar dig nå grymt mycket så det inte finns ska du veta och mina dagar består bara av dig i mina tankar. ♥
Älskade vänner ni ska veta att jag alltid finns för er och ni har vart det mest värdefullaste för i hela mitt liv förstå det! Ni har fått mig att le när jag vart nere.. ni är som kondomer, ni skyddar mig alltid ♥
Jag älskar dig bästa vän, du är den bästa muppen jag känner och vi har fan alltid roligt tsm. Vi klarar allt tsm och jag hoppas vi klarar dom två närmaste åren också. Du är bäst och en världefull diamant i mina ögon! ♥
Jag kan inte tänka mig hur många tårar jag fällt men jag kan aldrig i hela världen förstå hur mycket glädje och skratt jag delat med er. Ni gör mig hel. ♥

Kommentarer:
#1: Anonym

Aww, älskar dig bästa vän <3

2012-06-23 @ 19:24:20
#2: Ellie :)

älskar dig med <3

2012-06-25 @ 13:07:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: