DetDuInteVisste <3

2012-06-23
18:01:32

Chasing Cars ♥
Nu blire att dra till älsklingen igen, vi sov hos mig från torsdag till fredag och mös på balkongen med tända ljus å mys. Fredag = midsommar så vakna vi, jag duscha å grejja sen drog vi till stugan och vad där i ett antal timmar men jag hade jä'tte roligt, åkte båt och fiskade och har riktigt mysigt men allihopa. Slutade med att vi kom hel 23 igår kväll och vi sov hos jocke men tittade på film innan vi la oss. Sen upp idag äta frukost, jag skulle hjälpa mamma och grejja lite och nu blire att dra tillbaka för att sova hos honom idag igen :) bästa sommarlovet ever! ♥
PUSS ♥
♥♥

Kommentar:
#1: Sandra :]

du har så himla söt blogg!
Vi måste hitta på nå under sommarlovet :3

Svar: Tack Sandra, ja de måste vi! :D Din blogg är himla fin också ! <3
Fiskmåsen!

2012-06-25 @ 13:23:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: