DetDuInteVisste <3

2012-06-09
13:45:52

Jag saknar dig ♥
Jag saknar dig gubben, jag saknar ditt kurrande på morgonen och ditt gosande. Hur dina ögon slöts när jag gosade med dig och klappade på dig. Hur klumpig du var ner för trappen. Jag saknar när du sprang efter snörat men hade i handen. Hur vi lekte och du rev och bet mig men det gjorde aldrig ont. Ditt slickande i andisktet när man låg i soffan och hur du lekte med tårna på kvällarna. Hur du hoppade fram från hörn och bakom skåp för att hoppa på en och leka. Vilket mat vrak du var och du åt exakt allt. När du jamade när du var ensam som kom jag alltid, när jag var ensam så kom du alltid. När jag var ledsen som gosade du ner dig på magen. Hur roligt man hade med dig. Jag minns första gången du kom hem till mig, vad nervös du vet men första stället du la dig på var under min säng. Där låg du länge och sov.. sen lekte du med en lite leksaks råtta. Du var så liten, så gullig och så underbar. Första gången jag gick ut med dig i selen på gräsmattan, hur du studsade runt och var så glad och riktigt lekte med allt utanför. Hur tittade på mig har aldrig någon tittat på mig.. Jag saknar dig å jag älskar dig.
Nu är du stor och du vet knappt vem jag är.. du kommer inte ihåg mig.. men jag kommer minnas dig föralltid! ♥
Frasse von Frans-Ruben, Jag kommer älska dig i evig tid! ♥

Kommentarer:
#1: Anonym

har ni sålt honom? :O

2012-06-11 @ 15:46:21
#2: Anonym

nej men jag kommer typ aldrig få se han igen.. han känner inte igen mej..

2012-06-11 @ 16:32:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: