DetDuInteVisste <3

2012-06-21
11:38:14

Riiiing..
Asså ibland blir man lite sur på sina kompisar, haha mika lovade att ringa mig halv tio och han gjorde inte det så jag försov mig till halv elva även fast klockan ringde kvart i nio. haha fast jag är ju ganska lyckad jag med.. haha jag skulle väl ha vart med dom två idag men jocke svarar inte när jag ringer och jag har inte mika nummer på nya mobilen eller ''nya'' jag ska ha den medans min andra är på lagning men jag trivs med den här alla fall :) mamma köpte en surfplatta igår och ni tror inte jag vart nå avund eller? haha hoppas jag får använda den då, hihi. ni får nån gammal bild å nått från YT så hörs vi väl igen ! PUSS ♥
Föresten så ringde mika nu så ska dra, hejdå :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: