DetDuInteVisste <3

2012-03-08
13:30:14

4 Månader ! <3
4 månader med älsklingen idag! Jag tror inte jag kan beskriva hur jävla underbar du är för mig! Du lyser upp mina dagar som den starkaste solen och mina nätter som den starkaste stjärnan! Nu är det jag som frågar dig, gjorde det inte on t när du ramlade från himlen? För jag trodde änglar bara fanns där uppe. Så min älskade moppe kille, min lilla mullvad hihi, jag kommer aldrig lämna dig ska du veta, hur trött du än är på mig så försvinner DU inte ur mina tankar! Jag älskar dig så mycket och hoppas vi lever ett vackert liv tillsammans som Herr och Fru Krycka. Puss pårej, kom ihåg att jag är ett samtal bort. Jag älskar dig babe :*♥



Jag älskar dig min solstråle 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: