DetDuInteVisste <3

2012-03-29
18:29:53

Baby doll you need some rock'n roll !
Packar och grejjar lite med ett pringles rör i väntar hand, FAN VAD GÖTT DET ÄR MED PRINGLEEEEEES!
haha aja nu är det bara en natt till, TAGGA TAGGA TAGGA!
Är fan på lite bättre humör, men som sagt mår jag ju bra av att umgås med killarna som jag gjort idag, åkte hem te Jeppe med kevin och jeppe i bussen, ställdaaalen! ;) haha robert och jocke ♥ kom på greta sen och vi grejja med jeppe fyrhjuling som vart ett övningsköra obejekt, haha han har satt på ett bil säte på en liten fyrhjuling och sen en övningskör skylt bak, haha för jävla skojja hade jag förutom att jag var tvungen att dra hem tidigt annar var det bra. haha nej nu ska jag fortsätta så puss på er ♥ jag älskar dig joacim ♥ // E

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: