DetDuInteVisste <3

2012-03-15
16:05:24

Ett gifta par.

~* min trötta pojke å ja på bilden där uppe *~

Heej, nu bloggar jag lite snabbt igen, hihihhi
men ska plugga lite medans jag väntar på att pojken min ska
ringa för att jag ska börja med maten för att mata mig och
min lilla plutt hihi, han är iväg till strombergs och kollar efter
en topplockspakning eller vad det nu heter, jag å moppe hehe
Ostsnitzlar och potatisgratäng men glass till efterrätt :D
Alltså enligt typ Jeppe, Amanda och Martin typ så låter
jag och jocke som att vi skulle vara gifta eller nå.
Bara för att vi skriker lite på varandra och typ tar hand
om varandra på ett litet annorlunda sätt en andra typ.
Haha men jag älskar han ju så mycket så vi är typ
som om vi skulle bo tsm, kan faktiskt erkänna det
Men nu blire tyska pluggning inför prov imorrn, puss ! ♥
Ps: jag älskar min pojke, inget kan få min kärlek och svikta ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: