DetDuInteVisste <3

2012-03-26
21:53:10

Flickan som inte är stark!


Jadu, ny låt.. ganska bra om jag ska vara ärligt!
haha ja.. ny blogg också, elr ja en till http://toontenn.devote.se/ så checka! ♥
men aja.. kommer typ skriva mest där tror jag men jag kommer nog hålla denna uppdaterad också såklart, detta är ju min orginal blogg typ, hehe
ja men nu blire väl att lägga sig och se om jag kan sova, som jag inte brukar kunna göra men man kan ju alltid försöka eller vad säger ni? föresten tycker jag ni ska kommentera mer, hehe alla fall lägga lite kritik över bloggen och självklart över den andra också!
nu ska jag försöka sova så jag bloggar väl imorrn eftersom det är studiedag imorrn, så chill!!!
ps. ska la hitta på någe riktigt skojj att göra med min lilla rumpnisse men jag vet inte vad, det ska vara någe riktigt roligt och roooooomantiskt ! älskar dig jocke ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: