DetDuInteVisste <3

2012-03-15
06:54:28

Godmorgon :)
Ja det är en helt vanligt dag NOT!
Jag brukar som vanligt ha klockan på ringning halv sex och blir senare väckt av mamma kring sex tiden. Där efter går jag upp och gör mig iordning ( menas med att tvätta ansiktet sminka och borsta håret typ ). Efter det ska jag äta frukost och se klä mig, borstar tänderna och åker sen till skolan vid kvart i sju tiden. Kommer sen till skolan där jag sitter och väntar eller möter Jocke, min lilla älskling. Halv åtta kommer sen Amanda och efter det kommer Rasmus, Jeppe, Ruben, Nora ja typ alla. IDAG! ringer klockan som vanligt men jag själv vaknar tio över sex och är pigg som jag vet inte vad. Konstaterar att mamma inte väckt mig och går ner och frågar varför. '' Jag ska åka åtta tåget så jag skjutsar fram dig till kvart i åtta'' VÄRLDEN GÅR I TUSEN BITAR! Så nu är jag iordning och allt och det är en timme kvar tills jag ska åka! KVART I ÅTTA?? Asså då har Amanda, Jocke och kanske Rasmus redan kommit, då blir rutinen fel. Jag  hinner inte ha min prat stund med Jocke... hinner kanske inte få min plats i Föl ( brukar ha lite fajt om platserna ) så nu känns de att magkänslan har rätt. Denna dag kommer inte bli bra. *suck* Jag hoppas alla fall att jag får umgås så mycket som möjligt med Jocke idag. Saknar han nå enormt mycket när jag inte är med honom.
Men jaja nu ska jag kolla runt på nätet och grejja vidare med min VÄRLD SOM GÅTT I TUSEN BITAR. Så PUSS! // E

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: