DetDuInteVisste <3

2012-05-25
22:34:51

Finare kan det inte bli!
Jag älskar sommarn! Det bästa med det är att jag kan bada med dom bästa å käka go glass, njuta av livet å slipper alla jävla jackor å sånt! Sola, inte va så blek, tar fina kort, kan va ute länge :) Bästa är ju att jag fyller år på sommaren :D haha jaja ego som jag är menmen har just kollat en timme på Lilla Bloggen och nu blire duschen hur det nu går med min bränna... ojski bojski, men sen blire sängen, lördag imorrn då blire väl Jocke kanske å sen Söndag blire att dra te lokalen å träna, har ju skaffat lokal som jag kan träna i nu så jag kommer i kondis!! Blir väl att Linus hänger med då ^^ aja nu drar jag för idag och bloggar mer imorrn, kommentera å allt ja ni vet, PUSS! ♥
BTW jag älskar min joacim! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: