DetDuInteVisste <3

2012-05-30
20:45:33

Happy face!
Jaha nu var man helt plötsligt jätte glad och ledsen på samma gång, asså WTF! haha jag är jätte glad för att jag träffade älsklingen och för att han alltid gör mig så glad + att jag lyssnar på bra musik just nu ! jag är ledsen för att jag åker på fredag till norrtälje å jag hinner inte träffa älsklingen på fredag heller :( och jag har jätte ont i armen sen sprutan typ.. ledsen för att jag har 5 sprutor kvar WÄÄÄH! jag ska se om jag kan försöka komma igång med mobilbloggning så jag kan hålla mig mer uppdaterad eller vad säger ni? jaja ska se om jag kan få tag på häst igen, jag vill verkligen det men sen vill jag ju dansa också så jag vet inte. ska ju åka bort så mkt under sommarn så blir ingen sommar häst i år tyvär :/ ska kanske te skåne å sen kanske danmmark, dansbandsveckan å norrtälje sen på höstlovet blire äventyr!! jaja jag ska tappa lite kontroll och dunka lite musik å skriva av mig lite på andra bloggen också så ni får la kommentera ja ni vet allt det där! PUSS ♥
Fottade lite idag också med vatten.
Tulta! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: