DetDuInteVisste <3

2012-05-28
21:03:15

Jumpstyle!
Jaha idag var det skola igen då.. suck. menmen gick la så där men jag är glad att jag har alla vänner å jocke på min sida för asså det var nära att bli en sån där minneslucka och jag trodde fan jag skulle svimma :O aja men har tränat efter skolan typ 2 och en halv timme å då försökte jag lära mig mer jumpstyle å det gick faktiskt bra. jag försöker ju som sagt gå ner lite i vikt så jag kommer i klänningen exakt på skolavslutningen ;) haha aja ska snart lägga mig för jag börjar bli litre trött men jag börjar känna mig mycket bättre å jag mår bättre båda u psyket och fysiskt. det är chill det haha förutom minnesluckorna å damen då menmen det kommer nog aldrig försvinna. imorrn blire linde för att grejja lite och kanske nå EEG men det får vi väl se med! ni kan faktiskt få nån azum bild å nån låt om ni nu v vill det haha.
Du är vacker som du är och gud vad jag älskar dig ♥
Legender ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: