DetDuInteVisste <3

2012-05-26
10:31:55

Lördag 2012-02-26
Jaha idag Lördag och man vaknar upp att man är ensam hemma. Hmm tar frukost på balkongen och sen sätter sig en snabbis vid datorn för att lägga in låtar jag kan dansa till för att snart drar jag till lokalen :) ska bli så kul att börja hålla igång det här med träningen! aja får se om jag ska hitt på nå med Jocke idag eller om det blir en chill dag. Imorrn kommer alla fall Linus och sen ska jag bära lite dricka te bakluckeloppisen som lite children ska sälja. Jag ska väl ta å klä mig å fixa klart låtarna så blire nå chill där nere. Ni får la hare så gött så kommer en liten bild här på mig och sen en bild från gårdagens fotande. PUSS ♥

Kommentarer:
#1: En beundrare

gift dig med mig!! :O

2012-05-26 @ 12:54:10
#2: Den som bryr sig.

hum visst om du talar om vem fan du är.

2012-05-26 @ 16:13:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: