DetDuInteVisste <3

2012-05-24
19:05:22

Örebro yo!
Jahapp idag har man vart i Örebro och självklart så drar alla te Ställdalen så jag inte kan va med dom. Aja så är väl livet nu för tiden ;) konstigt nog är jag ganska glad men det kanske är för att det är så fucking bra väder och att man slipper ha SKIT mycket kläder på sig.. men sadface på att man inte kan ha luvtröjor för dom är så mysiga men det blir fett varmt då ju. Imorrn får man sina moneys så blir att äta pizza buffe vwith the boys å sen ska man ha disco för små barnen hehe! helgen blir väl kanske att spendera ensam hemma för mamma ska på nå grejjs å pöjken skulle va barnvakt å kompisar ska te amanda tydligen å jag har inte skjuts dit :( aja vi får se var som händer och fötter. Just nu lyssnar jag alla fall på musik och myser i mitt nya linne jag köpte idag, jag tänkte faktiskt lägga in bilder på alla nyaste kläder jag köpt så det får väl bli om en stund för jag ska hinna diska också innan mammsen kommer. Juste' på Söndag är det ju mors dag så ni får inte glömma att gratta era morsor ;) haha jag ska gå å fota lite så kommer lite mer bilder å sånt grejjs sen men just nu bjuder jag på en låt! PUSS♥ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: