DetDuInteVisste <3

2012-11-05
18:19:31

Äntligen!
Jaha, jag har för typ en timme sen färgat håret på Ruben. Haha en riktigt blondin bonde blev det alla fall. Han och Rasmus var här en stund och höll mig sällskap. Snart kommer äntligen Jocke hit! Jippi! Hihi jag har saknat honom så himla mycket så det gör ju för fan ont  inom mig. Idag har jag som sagt vart vid praktiken, alltså mina små änglar vid förskolan/fritids. Haft riktigt roligt i skogen och sen målat och grejjat. Sjungit och stojjat. Tyvär kommer det inte så mycket bilder längre för har inte tagit några nya tyvärr. 
 
Jag blir så jävla sur på dig. Du är så jävla äcklig. Min spya är mer värd än dig din lilla äckliga skit.
 
Jag älskar dig Joacim och kommer alltid att göra. PUSS ♥

Kommentar:

Du vet att du kan prata med mig tvilling<3

Svar: jag vet. älskar dig <3
Fiskmåsen!

2012-11-05 @ 20:05:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: