DetDuInteVisste <3

2012-11-12
12:45:33

BLÄÄÄ
Hejsan!
 
Jag sörjer så mycket eller vad man ska kalla det för. Eftersom jag inte har bloggat på flera dagar. Jag har haft fullt upp och inte varit hemma. Även inte haft världens bästa internet så jag hade kunnat mobilbloggat. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Så här är det nu. Jag sitter hemma denna måndag p.g.d av att jag är sjuk. Ont i örat, hals och bakhuvudet och lite yr. 
 
Jag har alla fall sovit hos Jocke hela helgen och det har väl varit helt okej. Lyssnar väldigt mycket på musik och mysigt lite och så. Åkt moped och vart vid verkstan. Varit hos R och sen har vi skruvat. Busat lite också haha, han kittla mig så mycket att jag slog i huvudet i väggen. Haha. 
 
Idag blir det väl bara att vara hemma eftersom jag inte mår så bra. Imorgon blir det att vara med A. Vi ska väl fota lite och typ chilla lite. Gå ut med hennes hund och lite så. Hoppas det blir riktigt roligt för det var otroligt länge sen jag var med henne. Vi har alltid så roligt med varandra. Haha och skrattar oftast. 
På onsdag sen blir det iväg till Örebro igen för B. Ska sen iväg hem igen för att 14.00 ska man till V och sen Utvecklingssamtal klockan 15.00. Usch vilken dryg och jobbig dag. Haha hoppas jag mår lite bättre då också. Ska bli mycket att göra på V den dagen.
 
Känner att jag kanske ska ta och ha lite tid med mina andra vänner jag inte vart med på jätte länge. Typ R, J, N och L. Det var nå enormt länge sen man hittade på nå med dom. B och E var också väldigt länge sen. Usch... har så många väner.. herregud! Jag blir ju alldeles galen. Nejdå, det är skönt att ha många vänner men nu ska jag kolla klart film. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: