DetDuInteVisste <3

2012-11-12
18:16:43

Cupcakes
Jasså, snart blir det att baka cupcakes, JIPPI! Haha så sugen på att baka och dekorera så det fick bli cupcakes. Hoppas det blir bra och ni får några bilder sen efter åt. Haha ska se om jag ska bjuda på fika imorgon till några stycken. Förståss det bror ju på hur många cupcakes det blir och hur många som blir kvar när jag är klar haha. Jag är ju liksom ett riktigt kakmonster. Mamma kommer snart från att ha varit och handlat så då börjar jag. 
 
Jag har varit en stund under bron och tänkt över alla mina tankar. Gick bra för jag hade rätta musiken som gjorde mig på bättre humör. Jag bara saknar alla så grymt mycket. Speciellt N. Det bästa lilla grejjen i mitt liv. I miss you ♥
 
Aja, ska vänta på mamma nu och medans jag gör det kolla jag på film. Messa om det är något. PUSS ♥'
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: