DetDuInteVisste <3

2012-11-04
22:38:08

Ellii's kök.
Hehe, ja nu på eftermiddagen/kvällen så gjorde jag en tre rätters middag och överraskade mammsen, mormor och morfar med mat. Dom vart jätte glada och vi hade riktigt trevligt.
Dessa maträtter gjorde jag. Dom är helt ur mitt huvud.
 
Förrätt:
 
Vanlig smörgås med lite räkor, skinka, sallad, tomat och gurka. Jätte smarrigt som förrätt.
 
Varmrätt:
 
 
 
Fläskfile med potatisgratäng. Lite tomat, gurka och sallad på det också :)
 
Efterrätt: 
 
 
Det goaste som finns. Chokladpudding med grädde, hallon och mörk/ljus choklad på det :)
 
En riktigt lyckad kväll. Nog för att det tog 2-3 timmar men det var avslappnande och kul. Måste göras om men till mina vänner ist. Skulle vara roligt att visa mina ''kunskaper'' till dom också. PUSS ♥

Kommentar:
#1: marita forsberg

Gud, så gott det ser ut

Svar: Hihi det var jätte gott också :D
Fiskmåsen!

2012-11-05 @ 07:51:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: