DetDuInteVisste <3

2012-11-05
23:01:38

En känsla
Jag vill börjar med att säga förlåt, tänker på minnen och jag fäller en tår.
När jag tänker tillbkas på saker som har hänt, som väcker en känsla jag aldrig har känt.
Har aldrig vart så rädd som jag är just nu, jag blickar framåt och jag ser ett ljus.
Men det tar nog ett tag innan allting blir bra, väcker mina känslor som legat begravd.
 
Hela mitt liv har det gått upp och ner, tankar som snurrat om alla problem.
Som jag haft i mitt liv i alla dessa dar, när jag tänker tillbaks på vad jag sagt till min far.
Eller när du packa väskan och drog härifrån, mamma jag här nu förlåt.
Jag fäller en tår för alla saker jag gjort.
Jag vet att det var fel för jag sårade många, jag tänker varje på alla saker jag ångrar.
Jag vill börja om och försöka igen, jag vill sudda ut alla saker som hänt.
Jag skulle ha lyssnat på min vän som gav mig ett råd.
Börja prata ut annars slutar det med gråt och han hade ju rätt.
För titta på mig nu, mitt liv har gått snett och det leder mot sitt slut.
 
Jag vill i värsta fall säga förlåt, det finns minnen som får mig att fälla en tår.
Jag har passerat, ja jag vill ju vara fri, jag vill vara den personen som hade ett bra liv.
För tre år tillbkas ja jag mådde aldrig skit, jag var alltid glad.
Mammas lilla ängel och pappas lilla dotter men nu vet jag inte längre vart jag ska gå.
Den 8 Oktober 2008, det var tider som aldrig släppte.
Jag ber om ursäkt för allt jag har gjort, ja visst jag, tiden har gått fort.
Förlåt för att jag sårat alla mina vänner, men saker gör det för det som hände.
Jag blickar nu neråt och vänder mig om,  jag lägger ner min rapp i en deprimerad sång.
 
Jag har aldrig kämpat så hårt som jag gjort nu ett tag, försöker rycka upp det och få mitt liv tillbaks.
Aldrig vart så stolt när jag tog tag i felen och sväva på molnen.
Det var den skönaste känslan jag haft i mitt liv, har aldrig känt mig så fri.
 
Jag vill börjar med att säga förlåt, tänker på minnen och jag fäller en tår.
När jag tänker tillbkas på saker som har hänt, som väcker en känsla jag aldrig har känt.
Har aldrig vart så rädd som jag är just nu, jag blickar framåt och jag ser ett ljus.
Men det tar nog ett tag innan allting blir bra, väcker mina känslor som legat begravd.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: