DetDuInteVisste <3

2012-11-08
22:08:26

Facebook
Jaha, nu skriver jag med Cajsa på fb och väntar på att Jocke ska svara. Jag vill inte vara sjuk egnetligen för då får jag kanske inte träffa älsklingen. Jag saknar honom varje sekund, minut, timme och dag! Det tar aldrig slut på tankarna om honom. Ska snart kolla film igen och grubbla ner mig i sängen. Kanske ligga spikmatta en stund.
 
Jag har kommit på att jag måste börja träna igen. Måste få igång kondition och det för idag när jag skulle spela klarinett som jag inte gjort på ,jag vet inte hur länge, det var jätte jobbigt. Haha jag är så lat också. Nejmen imorrn blir det att vara hemma och bara glo på tv eller film. Ja nu svarade Jocke på fb också + att jag skriver med Amanda.
 
Jag vet faktiskt inte så mycket annat som jag ska skriver just nu. Jag kommer liksom inte på något. Nog för att mina ord skulle kunna rulla på just nu så är det inget som är intressant här på bloggen. Så det blir lite film och chattning så får ni ett inlägg sen. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: