DetDuInteVisste <3

2012-11-03
11:34:15

Frukost
Jaha, nu sitter man i fotöljen och äter frukost. Som ni kanske se har jag ett nytt tema och header. Jag satt en hel jävla timme med det där haha. Jag kunde inte bestämma mig! Jag har värsta beslutsångesten så det inte finns. Fan jag känner mig som en liten 5 åring idag. Haha mamma säger att det är tur att vi ska till mormor idag. Då blir det god mat och lite så hos Mormor och Morfar. Fan jag håller på att bli galen, jag saknar min joacim! 
 
Haha, jag skriver ganska ofta just nu. Känns lite som att jag kommit in i en blogg svacka för jag brukar aldrig blogga annars men det kanske är för att min lilla älskling inte är hemma. Jag har ju annars så himla mycket att göra liksom. 
 
Jag vill att det ska bli sommar. Jag tycker det är nå grymt kallt ute och jag är typ aldrig ute när det är kallt. Jag hatar kylen så himla mycket att jag hellre är som björnar. Går i ide, det verkar fan vara en bra idé. Bara vara innomhus och slappa. Värsta är när man ska till skolan och typ till nån kompis eller nått. Det får man väl lösa då.
 
Nu är det inte lång tid kvar av höstlovet tyvär men det är bra också. För nämligen på söndag kommer Gizmo och sen kommer Jocke hem! Inga problem på måndag heller eftersom jag ska till förskolan då med Jerry, Selena och massa andra underbara änglar. Hihi dom är så gulliga. Det är inte så långa dagar heller så det är liksom hur lugnt och skönt som helst. Kan gå hem och äta om jag vill också. 
 
Nu blire lite mer musik och lite snack med mamma. Kanske kommer nått snart igen. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: