DetDuInteVisste <3

2012-11-15
18:01:11

Ghost
Nu har man tittat på två avsnitt till av Ghost Wisper. Dom är så bra att jag inte kan sluta titta på dom. Snart kommer mammsen hem och då blir det att äta pannkakor sen igår. Hoppades på att Jocke kunde komma förbi en stund menmen. Tänkte glo på tv snart fast jag egentligen vill se mer GW haha. Egentligen vill jag dansa jumpstyle eller nått sånt. Kanske röra på mig typ men som sagt är jag så lat så jag orkar inte. Eller jag orkar men det är mörkt ute och stackars grannar får ju jordbävning om jag ska dansa här uppe haha! 
 
Hoppas ni läser och grejjar här på bloggen. Jag vill ju lyckas så mycket som möjligt. Föresten är jag godkänd på bloggveriser så bara att vänta på uppdrag så man kan tjäna in lite pengar! Haha så många ställe jag hittat där man kan tjäna pengar på. Hoppas jag blir godkänd från andra ställen också.
 
 
Nej jag ska kolla lite mer GW nu och vänta på lite bättre tider kanske. Haha nej men kanske vänta på att herr Joacim ska komma hit. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: