DetDuInteVisste <3

2012-11-15
15:37:02

Goddagens
Goddagens bloggen.
 
Som sagt som ni ser så bloggar jag absolut inte så mycket som jag brukar men jag lovar er att det ska bli bättre. Ska försöka komma ihåg att blogga från mobilen och så. Idag har jag alla fall haft prov i fysik och det gick faktiskt bra tycker jag själver. Hela dagen gick faktiskt bra tycker jag. Just nu har jag väldigt tråkigt haha. Jag ska snart börja redigera lite bilder så dom kan komma upp på bloggen. Ska väl kolla på nån film och lite så också. Kanske att Jocke kommer förbi om han har sin lilla lust till det. Haha ja min lilla socker topp tycker att jag är en nöt bara för att jag ''råkade'' ramla ur sängen. Jag har ju så himla tråkigt och jag kunde inte sova och sen helt plötsligt låg jag på golvet och jag slog i huvudet i mobilladdaren så lite huvudvärk fick jag leva med men det är ok. Haha jag hade bara så tråkigt så jag stuntade i vad som hände.
 
Mitt humör är så grymt mycket bättre. Mycket gladare och spralligare men jag har upptäckt saker jag inte upptäckte förut. Det är lite smått läskigt och jobbigt men det är väl nått jag får leva med. 
 
Nej ni får lite bilder sen, jag ska börja redigera dom nu och kolla lite på om jag ska börja tjäna pengar på bloggen. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: