DetDuInteVisste <3

2012-11-09
11:46:12

Godförmiddag ^^
Haha, godförmiddag på er allihopa. Jag vaknade för typ en halvtimme sen och nu har jag käkat frukost också. Vet ni vad? Jag mår bättre idag än igår och det betyder att jag kan gå en vända idag för det är så himla fint väder. Solen skiner och jag tror inte det så kallt heller. Finns verkligen ingen mer som är sjuk som är socail på facebook heller. Asså det är för tråkigt asså. Man ser alla andra ha roligt och sen sitter man hemma och har nå grymt tråkigt. Jag måste ju klä mig och göra mig lite iordning så kanske så kanske jag känner mig lite piggare att göra något. Vi får väl se vad jag hittar på om det blir film hela dagen typ eller om det blir att gå ut en sväng. Det beror ju helt på hur jag mår. Haha känner mig så mobbad att vara hemma så här forever alone men det är lite skönt också för då kan jag göra lite nästan vad jag vill. Haha jag är för rolig, nej. Ja!  jag kanske kan gå ut och fotografera lite senare eftersom det är så fint ute med den lilla snön som är kvar och sen solen. Det är ju jätte vackert! Nej nu ska jag orka kolla bdb och sen kanske kolla lite film. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: