DetDuInteVisste <3

2012-11-04
10:13:07

Godmorgon Söndag
Jaha, nu var det söndag då. Blää för att det är en skol vecka framöver med Jippi för att Jocke kommer hem idag! Har sakat han så mycket att jag nästan har spurckit. Nästan haft ont för att han vart borta så mycket att jag blivit galen. Jaja nu ska jag väl besöka toaletten och sen äta frukost. Får se om Gizmo kommer idag. Man får ju hoppas på det för jag vill verkligen träffa den där sötnosen. 
 
Jag är väldigt trött och det är väl mest för att jag inte la mig i tid igår. Jag hade så ont och kunde inte sova så jag visste inte vad jag skulle göra. Lyssna på musik hjälpte inte, inte spela spel heller. Ingen var vaken på sms heller så kvällen/natten vart riktigt tråkig. Tillslut somnade jag alla fall med mycket smärta. Nu umorse så vaknade jag halv tio men sov sen till tio bara för att jag kan liksom. Måste njuta av sista sovmorgonen liksom. Haha nej nu vill jag faktiskt att jocke kommer hem. Med ett tidigt tåg. 
 
Nu ska jag äta frukost och sen ge toaletten sällskap. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: