DetDuInteVisste <3

2012-11-03
09:47:30

Godmorgon!
Godmorgon godmorgon hör fåglarna sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kör. 
 
Haha jag vet ej om texten vart rätt men det är väl strunt samma. Nu har jag nyss vaknat och jag tycker att det var lite väl tidigt. Skriver lite med Mandiz och Siimon på Facebook och bloggar. Vad ska man annars gö liksom? Haha snart kommer säkert mamma in och frågar vad jag gör uppe så här tidigt eller bara säger data nörd till mig. Jag har typ inte suttit så här mycket vid datorn sen typ snart ett år tillbaka. Fan jag minns när det ända livet jag hade var datorn. Var typ nästan aldrig med vänner utan bara vänner på internet. Fan vilken jobbigt liv jag hade då men nu är det mycket bättre eftersom jag har så många goa vänner och att min dator är typ pajj så sitter inte lika mycket vid  datorn. Om det inte händer att jag sitter vid mammas som jag gör nu. Haha. Nej nu ska vi se om jag kan hitta på roliga saker på internet. Haha PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: