DetDuInteVisste <3

2012-11-04
23:29:17

Godnatt :3
Nu säger lilla Ellie godnatt då ögonlocken börja schabbla och stängas. Haha, jag har alla fall inte ont i ryggen och det är jag glad över eftersom jag ska till änglarna imorrn. Älsklingsbarnen på förskolan. Blir förmodligen en ny dator till jul vad jag och mamma har diskuterat. Haha längtar faktiskt till jul nu när jag vill ha julklappar.
 
Är så jävla förbannad för att ni inte kan fatta att jag fakiskt har vissa svårigheter. Har ni respekt till det. Nej så fan heller så ni kan ju ta era äckliga stenålders kommentarer och ta lilla gud i arsle för jag är så less och trött på er så det inte finns. Fattar ni inte att det är fler som känner så här för ingen får fan hjälp med det som det behöver hjälp med. Chefen hon kan ju verkligen dra sig där bak för hon fanns väl säkert när Eva och Adam fanns för fan. Så ÅÅH jag är bara så förbannad att jag skulle kunna slå in pannbenet på er för så korkade är ni. 

Nu ska lilla Ellie sova, haha efter alla om och men. En bild innan vi somnar. PUSS ♥
 
 
Länkbyte ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: