DetDuInteVisste <3

2012-11-28
11:00:41

HAH GAY!
HAH GAY, nu går mitt blogg schema lite i otackt för hinner fan inte och glömmer bort det ibland. Shit vad elak jag är mot bloggen, ska jag klappa på dig? Haha nej men alla fall jag har redigerat några bilder nu som ni ska få se och sen ska jag dra till tågstationen. Jag ska nämligen till Linde först för att käka på kebabhuset och sen Örebro. Jag fick vara ledig från skolan. Jag ska ju nämligen till B igen som jag inte vart hos på 2 veckor. Kanske skulle behövas nu men jag tror det blir sista besöket för denna termin. Blir väl att fota lite när man kommer hem för jag ska kolla efter en ny vinter jacka också och något mer i stickat. Sen hem då och blogga förmodligen och sen fota lite. Nej nu får ni bilderna så ska jag dra. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: