DetDuInteVisste <3

2012-11-08
18:51:38

Halvt sjuk
Haha vad roligt det är. Lite feber, ont i nå körtlar och ont i ryggen + väldigt trött. Jätte roligt eller ej! Jocke har alla fall varit här en stund och vi kolla på film, myste lite och typ pratade, en rätt så skaplig 1 års dag. Trodde kanske att den skulle bli lite mer speciell men synd nog så mår jag ju inte så bra. Lite mys och närhet fick jag ju alla fall så jag kanske klarar mig till imorrn eller nått. Haha jag är för lustig men jag kan vekligen inte vara utan Jocke för länge. När han var i Orsa så höll jag ju på att dö av smärta för att han var borta så länge. Usch hatar den känslan. Nej nu ska jag glo på en till film. Hade riktigt mysigt allihopa och hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Bloggar lite senare sen. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: