DetDuInteVisste <3

2012-11-02
16:56:51

Hemma dag.
Hej alla läsare.
 
Idag har man haft en hemma dag, Jag har inte ens gått utanför dörren. Haha. Kan alla fall tala om att jag har nå grymt ont i ryggen. Ligger på spikmatta och masserar men blir inte bättre. Jag undrar vad jag ska göra åt det. Jag har väl bara suttit och glott på MTV hela dagen och sen lite dator. Haft en lite sms terror idag också med olika personer. Mammsen är och tvättar bilen medans jag sitter hemma. 
 
Jag känner mig ganska ensam utan dig. Jag vet att du kommer tillbaka men jag saknar dig så himla mycket. Jag har aldrig något att göra. Ni vill ju aldrig va med mig eller ja ni kan ju inte. Haha. Jag har så himla tråkigt så jag vet inte vad jag ska ta mig åt. Jag sitter bara och tänker och önskar att Gizmo ska kommer. Vi ska förmodligen köpa en hund nu i helgen. Om vi accepteras såklart annars blire ju lite svårt haha. 
 
Har funderat lite, jag måste ta och köpa mig en ny dator. Jag sitter bara vid mammas för min är så seg och fungerar inte. Sen behöver jag snart en ny mobil då min kommer pajja ihop snart. Jag är verkligen dyr ibland men liksom jag är ju tonåring haha. 
 
Nej nu ska jag sluta skriva. Kanske kommer nått senare så puss på er ! ♥
 
 
Glömde tala om att jag och min älskling har förlovat oss! Jag är så glad för våran skull. Jag älskar min lilla pojk så himla mycket att jag blir så himla glad att jag skulle kunna göra vad som helst. Jag saknar han jätte mycket ! ♥

Kommentar:
#1: Marita Forsberg

Grattis till er fina ringar

Svar: Tackar så mycket. Jag tycker också dom är fina :)
Fiskmåsen!

2012-11-02 @ 20:12:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: