DetDuInteVisste <3

2012-11-08
15:03:23

Jag beklagar
Asså jag beklagar jätte mycket att jag inte har bloggat något men jag har verkligen inte hunnit. Haft prov och skött skolan ordentligt idag. Hihi jag känner mig så himla duktig. Kommer inte försent eller nått sånt längre och jag lyssnar verkligen på lektionerna. Det är ett bra tecken på att jag börjar att må bra. Fast jag har min förbannade stress kvar ännu idag. Jag är så trött på det för den där stresskörteln är kvar och gör svin ont! Jag skulle nog egentligen vart hemma idag men blir väl att kanske va imorrn då. Hatar att halvt vara sjuk men en positiv sak i skolan idag är att jag gjorde klart Guldpennan. Hoppas den blev lite bättre med lite ändringar. Även fast det var jobbigt åt hjärnan att koncentrera sig så mycket så gick det. Fick ta några pauser för hjärnan slutade fungera ibland men sen fungera den igen. Haha ja nu sitter jag hemma och vill inge hellre än att sova eller jag vill va med Jocke såklart. Haha. Smsar lite med mamma just nu och lyssnar på musik. Blir att regiera lite bilder och lägga ut sen. Så ni får lite bilder sen. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: