DetDuInteVisste <3

2012-11-29
21:08:07

Körv.
Haha jag har nyss käkat korv med bröd och snackat lite med mammsen. Har pratat med Mandiz i mobilen och nu chattar man med Ted och Cajsa. Jag är så glad att han många vänner fast värre och veta vilka man verkligen kan lita på och inte. Det är den största frågan jag har ställt mig i mitt liv. Vilka kan jag lita på? Jaja nu ska vi inte tänka på sånt. J har ej kommit ännu, vi kanske tyvär ej syns idag eller på hela heglen men sånt är livet. Imorgon blir det alla fall att hämta Lucky! Jag är så glad vi ska hämta han direkt efter skolan också så det kan inte bli bättre. Hoppas jag får en händelserik helg. Rolig kommer den alla fall att bli. Tyvär kanske det inte blir så mycket bloggning men jag kommer försöka så mycket jag kan så ni får nån bild på sötingen. Ska försöka få tag på J nu så. PUSS ♥
 
 
Rätt så sugen på själva frisyren fast jag kommer bli röd hårig! Hihi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: