DetDuInteVisste <3

2012-11-02
17:58:38

Kyrkogården.
Blir förmodligen en sväng till kyrkogården snart och sen se om man ska glo på en film eller nått. Kanske ligga på spikmattan och sen käka. Jag trivs bra med nya tven alla fall och sen lite mysigare grejer har tillkommit i vardagsrummet haha. Vill hitta på nått med någon men jag vet inte med vem och typ ingen vill hitta på något. Jag saknar Jocke så mycket att det svider för när han är hemma har jag alltid nått att göra. Usch asså jag har haft en tråkig dag men ändå lugn. Jag har väl mest njutit av att vara hemma. 
 
Mina känslor tar över ibland. Det är mindre roligt när jag blir rastlös och frustrerad. Jag tycker mindre om att jag bara vill slå nån då och det värsta är väl om jag blir så arg och jag sedan slår nån.
 
I am not perfect as you can se, i am just the girl i was born to be.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: