DetDuInteVisste <3

2012-11-12
22:20:55

Lazze ♥
Åh, har börjat nördat Lazze Stefanz men dom är så himla bra också. Så många bra låtar med bra ord som är så himla vackra eller bara så svängiga! Haha dansar lite till dom då och då och det ger mig suget att börja dansa igen. Jag ska dansa Street på onsdag men kanske skulle ta och börja dansa bugg igen. Jag vet inte, jag bara får ett sånt sug ibland och sen skulle jag känna att det blir för mycket. Haha jag och mitt planerande. Nej snart blir det att sova... bara att vänta på att håret ska torka lite mer så det inte ser ut som jag inte vet jag tills imorgon. Jag ska nämligen fota och dekorera mina cupcakes imorgon med Amanda. Ska bli så himla roligt. Jag ska ha med mig kameran till skolan så blir att vara vakt till den och kanske fota lite grann alla fall. Hehe sen dra hem till henne och gå ut med Safira, fota lite och sen gå hem till mig och dekorera cupcakes och fota lite till. Jag älskarverkligen att fotografera nu för tiden. Det är något jag börjat fastna för stort. Synd att jag inte kan fotografera någe bra då men ja det blir väl som det blir. Nej nu ska jag vara lite med social men dom på fb så får vi se om det kommer något mer ikväll annars blir det bildbomber och hoppas på massa inlägg imorgon. Godnatt på er  iaf PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: