DetDuInteVisste <3

2012-11-03
18:20:34

Mormor och Morfar.
Ja som sagt jag har haft en jätte trevlig lunch och eftermiddag hos Mormor och Morafar med mammsen. Vi har ätit godmat som köttgryta och potatis. Efter maten blev det lite fika med äppelpaj och vanlij sås såklart. Har tagit lite kort så kommer väl snart kort som jag ska redigera först. Kanske blir en bild bomb. Förlåt att jag inte bloggade tidigare men jag hann verkligen inte men jag ska fortsätta hålla den uppdaterad. Det är så roligt för jag får verkligen ut ord jag inte brukar få ur mig ur huvudet. det bara flödar på när jag skriver och det är så roligt för då känner jag att jag gör nån nytta. Det kanske inte är så nyttigt att blogg men när det är roligt så är det bra för min del. Haha nej nu ska jag redigera lite så nu får några bilder sen blire att dansa Zumba förmodligen med mamma. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: