DetDuInteVisste <3

2012-11-14
22:15:00

Mycket att stå i.
 Förlåt att jag inte har bloggat på evigheter men jag har haft väldigt mycket att stå i. Jag har haft skola och Jocke, pluggning och vart med kompis. 
 
Bilder om hur cupcakesen blev kommer kanske i helgen eller nått och sen kommer kanske lite andra redigerade bilder också från när jag var med Amanda. Idag har jag alla fall haft utvecklingssamtal och det gick la bättre än förväntat. Sen en bil tur till klacken och sen hem. Kollade på film och käka goa pannkakor med bacon och florsocker. Sen så pluggade jag på fysiken som jag har prov på imorgon och sen film med mamma och Jocke. En ganska lugn och fin dag alla fall. Så här vill jag typ att dagarna ska vara. Fridfulla och inge stress. Det faller sig liksom in det jag ska göra.
 
Ibland undrar jag om jag håller på att faller tillbaka till gropen. Den långa brunnen men ibland känns det som att jag snart snudar solen. Haha det är så mystiskt hur alla känslor kan påvärka en så himla starkt. Jaja nu ska jag alla fall ta en lite sleep. Hoppas jag bloggar imorgon. PUSS ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: