DetDuInteVisste <3

2012-11-20
22:27:25

Nejdu
Nejdu nu skriver man godnatt för John Blund har knackat på. Jag är bara trött på allt typ så himla frustrerad och arg helt enkelt. Vet tyvärr ej vars så det är lite svårt att veta vad man ska göra. Så jag bestämmer mig för att försöka sova så får ni nå att suga på under natten.

Kommentera så många och bra jul låtar som möjligt så ska jag fixa en fin liten jullista på Spotify. haha !
Ni ska även kommentera ett ämne så man kan skriva lite poesi om man ska till skolan imorgon.

Funderar på att stanna hemma imorgon. Orkar faktiskt inte med den där grejjen där borta. Kanske ska gå till maten och sen gå hem. Funderar fn på det. Ja men nu ska jag sova så godnatt på er alla söta. PUSS <3



Jag är en seriös sponsor som går på medicinskt preparat för att kunna jobba intensivt med bisexuella som ska mobiliseras.
Peace.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: