DetDuInteVisste <3

2012-11-03
01:25:35

Nejmen..
Haha nejmen hörrni, vet ni vad? Jag kan inte sova så det var inte så himla roligt. Jag la mig efter jag hade duschat och så känner jag att monstern börjar värka. Man ba ''Jippi'' eller vadå liksom. Kan inte sova, saknar jocke och vill ha hit Gizmo. Det kan verkligen inte bli värre. Just nu undrar jag på om jag ska göra något annat med bloggen så den blir lite annorlunda men det jag fan inte om jag orkar haha. Nejmen vill också säga att jag är nå grymt sugen på att göra nå med min frisyr och med smink imorrn. Nå zombie aktigt eller något. Jag är ju inte så duktig så lär no ta tid men vad gör det. Jag har ju hela dagen på mig. Haha jag har så tråkigt!
 
Undra om jag ska ta och läsa en bok när jag ändå har så tråkigt. Nej, vänta nu haha, så pigg är jag inte och absolut inte så klok. Läsa bok och sånt gör jag bara på skol tid. Jag har ju ännu fortfarande höstlov så måste ju njuta av det. Haha. 
 
Här kommer en bild jag alldeles nyss redigerat. Man ser direkt att den är redigerad men jag har så tråkigt så jag tänkte varför inte göra en extrem redigering. Haha.
 
Jag tycker själv att den blev ganska bra men ni ska kommentera och säga vad ni tycker annars blir jag riktigt ledsen :(
 
PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: