DetDuInteVisste <3

2012-11-07
07:13:42

Örebro
Godmorgon föresten. Nu sitter jag i bilen på väg till Örebro. Mindre lycklig att åka dit menmen. Man är ju så orolig för lilla älsklingen. Han mådde inge bra igår och så vet jag inte om han drog till skolan idag eller ej. Mitt tips till honom igår var att stanna hemma men han visste inte. Krya älskling.
När jag kommer hem sen blir det att plugga ännu mer historia så jag vet det mesta till provet imorgon. Även fast jag vet att jag komler misslyckas. Haha det är bara för att jag hatar Historia.

Jag behöver inte dig, jag behöver inte dom.
Du kan höra min rader, men jag bryr mig inte.

Jaha, kanske kommer mer senare om jag orkar. Just det ska in på rusta, city cross och sen marieberg en sväng efter mötet.

Vill bara säga att jag älskar dig nå enromt Joacim <3

Bästis Emmsi <3


PUSS <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: