DetDuInteVisste <3

2012-11-02
22:05:27

Saknad
Konstigt att jag kan sakna dig så himla mycke.
När jag klarade mig utan dig i 12 år.
I mitt liv har vi ett eget stycket.
Jag tänker följa dig vart du än går.
 
Att jag kan älska någon så nå grymt.
Det är svårt att förstå att det verkligen är vi.
Ibland är det svårt att av dig se en skymt.
Vi två tillsammans kommer det alltid att bli.
 
Ett år tillsammans med både gråt och skratt.
Tillsammans med dig mår jag alltid bra.
Du är min udnerbara och overdliga skatt.
Tillsammans med dig är jag alltid glá.
 
Jag saknar dig så tårar rinner.
Du är det allra bästa jag har.
Det är för dig mitt hjärta brinner.
Du är allt jag alltid velat ha.
 
- Ellinor Norrbacka
 
 
 
 
Jag älskar dig Joacim Larsson ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: