DetDuInteVisste <3

2012-11-20
21:42:22

Shepherd.
Klaga inte på rubriken. Blev bara nå. Som ni kanske förstod gjorde jag ju klart Mandiz header och som tur är vart hon nöjd och det blev ju jag med. När jag hade ätit också så kom Jocke och hämta mig men det krångla vid verkstan så vi åkte hem till R och åkte lite 240. Det är så jävla fint med 240 så det är inte sant. Min dröm bil för fan och alla som kommer och klagar på att det är skit bilar så kan väl lika gärna era bilar också va skit bilar. Jag får väl tycka vad fn jag vill liksom. Föddes inte för er skull så inte era regler. Efter åkturen så drog vi till verkstan för att hämta en grejj och jag fick se på Bellas små valpar. Så söta så det inte finns! Jag och J drog till han sen. Jag gick sen vidare hem till mig. Så nu är jag hemma i sängen och är nyduschad. Vet inte så mycket mer jag ska skriva men blir väl ett godnatt snart. Haha kommentera och länka ni vet allt det där. PUSS <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: