DetDuInteVisste <3

2012-11-29
14:43:02

Skämigt värre.
Jag tror jag skäms ihjäl. Jag har verkligen inte bloggat ordentligen och jag känner att mina läsare kan vara lite besvikna kanske. Om ni är det så får ni ta och förlåta mig men jag har haft lite annat att göra och sen har jag helt enkelt vart alldeles för trött eller kommit hem sent. Själv tycker jag att jag ska bli mycket bättre men jag har ändp blivit mycket bättre än vad jag var för ett år sen ungefär. Då skrev jag faktiskt praktiskt taget inget alls. 
 
Jaja, idag alla fall har jag ju som nästan varje dag gått i skolan. Fick skjuts av mammsen imorse då hon skulle åka till Örebro. Sen lektioner och sånt och nu hemma för att vänta på att J ska komma hit. Jag hoppas faktiskt att han kan komma hit för det är våran 1 månadsförlovningsdag. Haha tror jag kom på det ordet själv men jag vet inte riktigt vad man ska kalla det annars. Tänkte att jag och han kunde kolla film eftersom mamma inte kommer hem förän ikväll så kunde vi vara helt ensamma. Som vi inte vart på länge. Jag ska ta och redigera några bilder och lyssna på musik. Kanske kolla ett avsnitt av GH om jag har orken till det. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: