DetDuInteVisste <3

2012-11-07
21:44:17

Stress
Förlåt att jag typ inte bloggar  något men jag är grymt stressad. Just nu ligget jag på spikmattan och försöker slappna av. Lyssnar på lite lugnande musik. Det är väldigt mycket i huvudet som går ut över kroppen. Jag mår itne dåligt psykist på det sättet jag är bara nå grymt stressad så jag vet knappt vad jag ska ta mig till. Skulle haft dans idag men J var magsjuk. Åkte till Jocke ist och försökte slappna av där men blev att plugga där ist. Sen kollade vi på en film '' Big fat liar'' haha den var faktiskt ganska bra. Nu ska jag snart in och duscha och sen ligga på spikmattan en stund till. Blir förmodligen att gå iväg till R eller M nån dag så jag kanske blir mindre stressad. Imorgon blir alla fall en spännande dag eller man kan kalla det för en mysig dag haha.
Nej blir att ligga en stund på spikarna och sen förmodligen lägga sig. Kanske kommer nått från mobilen senare. PUSS ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: