DetDuInteVisste <3

2012-11-04
15:41:16

Tårarna rinner av chock.
Jätte kul! Nu rinner tårarna av besvikelse och chock. Jag hade förväntningar. Kanske för höga men ändå. Jag blir så ledsen. Ett sånt konstigt beslut. Visst ni kanske hade en andledning men jag menar det var ändå knäppt. Speciellt du skulle ha sagt till. Det är som det är. 
 
- Sår läker aldrig, det blir bara ärr och slutar svida.
 
Nu sitter jag hemma efter att ha handlat och fått dåliga nyheter. Jocke å dom kommer hem imorrn. Vilken besvikelse. Ska snart börja med min middag jag ska göra. Jocke skulle fått men är han hemma. Nej. Aja det får bli jag och Mammsen som dom andra dagarna. Bättre det än ensam. Jag trivs ju hemma nu alla fall, mer än förut. Det kommer förmodligen komma bilder på dom tre rätterna jag ska göra så ni får se och sen får ni tycka till om ni tycker det ser gott ut eller inte. 
 
Painfull!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: