DetDuInteVisste <3

2012-11-19
20:32:51

Tävling!
Nu ska lilla jag ha en liten tävlning här. Den som vinner kommer jag att länka på alla mina sidor som facebook, min blogg, dayviews och många andra sidor. Den som skriver den största andledningen till varför jag ska göra det om just den personen vinner. Ni är även större chans om ni länkar mig och så vidare ja. Dom 2 andra som kommer på andra och tredje plats får ställa en helt valfri fråga och jag svarar helt ärligt på den. Jag kommer äve länka dom på min blogg. 
 
Kom igen nu allihopa. SKIRV SKRIV SKRIV! 
 

Kommentarer:

Jag tycker jag ska vinna och att du ska länka mig för att jag är.. BÄST! Ne men för att jag älskar dig så mycket, och för att vi knappt har någon kontakt längre. Jag älskar dig bästa tvilling. <3

Svar: Jag älskar dig med! Vi får se måste ju vänta på fler deltagare :D <3
Fiskmåsen!

2012-11-19 @ 20:38:21
#2: Sandra :]

Jag borde vinna för att jag är din coola kusin!
som tycker att vi ska göra något snart.
Sen så är min blogg lika bra som dig ;)

Svar: Haha jasså så din blogg är lika bra som mig? ;)Vi MÅSTE göra något snart! Skaffat ditt körkort ännu?? :P<3
Fiskmåsen!

2012-11-19 @ 21:47:36
#3: Caiiza

För att jag är din syster och jag är tokgrym! <3

Svar: Haha min syster och att du är tokgrym är ju inget att ljuga om alla fall :) <3 vi får se ;) <3 länka bloggen!
Fiskmåsen!

2012-11-20 @ 06:52:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: