DetDuInteVisste <3

2012-09-21
10:50:51

Mina kära vänner...
Ja herregud, mina kära vänner jag är SJUK! 
Fuck vad detta suger, ont i rygg och nacke, vader och höger över arm men inte träningsvärk. Huvudvärk och SKIT TRÖTT! Jaja hemma från skolan alla fall och just nu har jag skit tråkigt så jag tänkte jag bloggar lite. Ska snart fixa mig så kommer det lite nya bilder ut på bloggen igen som är så roligt. Ska försöka öka bloggningen för jag får sådana skuldkänlsor när jag inte bloggar. Vill ju ha fler besökare :( haha jaja fast man kanske måste skriva nå instressant om man ska få fler besökare också ! haha jag är ganska random även fast jag har typ migrän. Ja nu får ni väl ta å ha det så jävla gött för nu ska jag grejja så får ni veta snart vad jag grejjar med :D PUSS ♥
Jag är random jag vet..
 
Jag sakanr Chailatten och Göteborg! :(
Hade skolfoto igår! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: