DetDuInteVisste <3

2012-09-09
14:37:07

Sundays hell..
Fyfan vad jag hatar Söndagar... imorrn äre skola och helgen är slut. Kan det inte bara vara lördagar och fredagar!! Ååååh, jaja tagit några nya bilder som ni får här på bloggen. Tyvär vart det inga bilder från igår från myskvällen menmen jag hade alla fall en mysig kväll. Haha, pälski somnade i soffan men vi la oss i sängen och sov sen.. :) Imorse så blev det inte mkt, vaknade å käka frukost sen så tröka vi framför tven å käka lunch och sen tven igen å nu sitter jag själv här medans mamma har kompisar här. Blääää ingen som vill va med mig!.. Usch, livet känns tungt ibland men jag ska inte klaga. Jag älskar ju min lilla pöjk! Nu får ni bilder så kanske jag skriver senare. PUSS♥
 
http://www.youtube.com/watch?v=OZLUa8JUR18&feature=share&list=AL94UKMTqg-9AAvta3EwYexOvNxw2Uhpuc
'

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: